آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

گلچین آهنگ های قدیمی وزیبا

آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

گلچین آهنگ های قدیمی وزیبا

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی قلب من

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ

قلب من

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام قلب من

Shadmehr Aghili Ghalbe Man

دانلود آهنگ قلب من شادمهر عقیلی

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید

تکست و متن آهنگ شادمهر قلب من

تمام قلب من اینجاست باورش اما زمان میخواست
هر کسی که بین ما بود هر چقدر کند اشتباه بود
عاشقم موندی حتی تو درد
هر کی جز تو ادعا کرد، از یه روزی هر چه خوب یا بد
قلب من جز تو همه رو خط زد
هر کسی راهش سمت من افتاد
قلب من عمدا اسمتو لو داد
راهشو بستم اگه حسی داشت
پای تو موندن بیشتر ارزش داشت
عاشقم موندی حتی تو درد
هر کی جز تو ادعا کرد، از یه روزی هر چه خوب یا بد
قلب من جز تو همه رو خط زد
هر کسی راهش سمت من افتاد
قلب من عمدا اسمتو لو داد
راهشو بستم اگه حسی داشت
پای تو موندن بیشتر ارزش داشت

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

دریافت آهنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">