آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

گلچین آهنگ های قدیمی وزیبا

آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

گلچین آهنگ های قدیمی وزیبا

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

۰

دانلود آهنگ معین پریچهر

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ

معین-پریچهر

دانلود آهنگ معین به نام پریچهر

Music Moein Parichehr

دانلود آهنگ خاطره انگیز معین به اسم پریچهر

میخونم به هوای تو پریچهر

دانلود آهنگ قدیمی

معین parichehr

متن آهنگ پریچهر با صدای معین

میخونم به هوای تو پریچه ، چه قدر خالی جای تو پریچه

دلم کرده هوایت وای پریچهر ، دلم تنگه برایت

تورو میطلبم لحظه به لحظه

تویی تاب و تبم لحظه به لحظه

چشات شهر منه که شهر غصه است

برای هر شبم لحظه به لحظه

تو از هزارو یک شبی پریچه ، به جز تو زندگی هیچه پریچهر

یه دنیا همه هیچه وای پریچه

دنیا بی تو هیچه

*****************

من از نگاه تو شب و شناختم ، غزل دیدم و عاشقانه ساختم

تو هر بیت غزل قصه چشمات ، دلم قافیه شد قافیه باختم

شب چشم تو قیمتی ترینه ، به انگشتر عمر من نگینه

همه دنیای من فقط همین

همین شرقی ترین شب زمین


دانلود آهنگ با لینک مستقیم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">